Thursday, August 20, 2015

Perantaipäivästäsi

Tänään minä herään kello seitsemän. Aurinko paista, ja tuleen iloineksi. Sitten nousen ja menen suihkuun. Mä pese kasvot, ja pukee vattet. Sitten lahden keittiöön ja syön aamupalaa, mutta minä en syö paljon koska en ole nälkä. Ehkä sitten minä olen nälkä, siksi minä otan omenaa mukana.
Minä tulen takana kylpyhuoneeseen, ja pesen minun hampaat. On tärkeä pesee hampaat. Mina tuntun hyvältä kun minä pesee hampaat, mutta odotan sitten aamupalaa koska ei voi maistua hammastahneksilta. Minä pidan aamullasta koska minulla on paljon energia. Tännän mina ajan itse minun partani, jota on pitkä.
Minun taytyy mennä tallipihaan koska meidän kotitehtäviä on “mennä tallipihaan” ja vastaa kysymuksia, muta mina meni eilen.

Minä käyn kaupassa koska minun ajakaapi on tuhja. Haluaisin ostaa kaksi maitopakkettia, kaksi kg omenaa, etc. Tarvisteisin vihannekset, hedelmät, marjat, lihat, kalat, ja suoreta herkullista  vihannekset. Minä maksan pankkikortille.
Eilen minä meni afrikanista kaupassa Damilolan kanssa, mutta ajatelen ei afrikanasta mutta turkista. Valitettavasti minullä ei oli rahaa.

Illalla tapasin  suomalainen ystävä ja menimme kävellä järven rannalla. Sitten minä en tarvitse laittaa ruokaan , koska minä tei ruoka eilen.  Nyt olen väsynyt  ja menen sängussä.

No comments:

Post a Comment